درسنامه و تست فصل اول حسابان یازدهم ( استاد امیدوار )
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره درسنامه و تست فصل اول حسابان یازدهم

درسنامه و تست فصل اول حسابان یازدهم از انتشارات کلک معلم تالیف استاد عباس امیدوار جهت دانلود و مطالعه دانش آموزان سال یازدهم رشته ریاضی  قرار داده شد .درسنامه و تست فصل اول حسابان یازدهم شامل توضیحات جامع  و کامل در مورد فصل اول حسابان یازدهم است که هم دانش اموزان یازدهم و هم داوطلبین کنکور ریاضی میتوانند از آن جهت مطالعه حسابان یازدهم استفاده نمایند . ویژگی های جزوه فصل اول حسابان یازدهم ریاضی توسط انتشارات کلک معلم ساجدی منتشر شده است شامل توضیحات کامل در هر درسنامه این فصل می باشد که توضیحات کنکوری به همراه نکات مهم توضیح داده شده است و سپس سوالات تست در هر بخش ارائه شده است و درسنامه ای بسیار عالی را در اختیار دانش اموزان قرار می دهد . در انتهای هر جزوه فصل 1 حسابان یازدهم سوالات تست  تالیفی و سراسری مربوط به آن بخش نیز قرار گرفته است و به صورت کلی جزوه کامل از فصل یک حسابان یازدهم را در اختیار دانش آموزان و کنکوریها قرار میدهد . این جزوه علاوه بر توضیحات شامل سوالات تستی جامع از فصل اول حسابان سال یازدهم است . 

توضیحات درسنامه و تست فصل اول حسابان یازدهم

در این بخش از توضیحات درسنامه و تست فصل اول حسابان یازدهم به بررسی اجمالی در مورد کتاب حسابان یازدهم خواهیم پرداخت . در مجموع کتاب حسابان یازدهم رشته ریاضی یکی از منابع بسیار مهم طراحی سوالات درس ریاضیات برای گروه آزمایشی کنکور ریاضی می باشد که داوطلبان و دانش آموزان سال یازدهم باید زمان و تمرین و تست کافی برای مطالعه درس حسابان یازدهم در نظر داشته باشند .

 

 با توجه اینکه دانش آموزان سال یازدهم در تمامی رشته ها از جمله رشته ی ریاضی از لحاظ بازه ی زمانی فرصت بسیار خوبی را برای مطالعه دروس کنکور دارند در صورتی که از هم اکنون مطالعه کنکور خود را شروع نمایند در سال کنکور وضعیت بسیار مطلوبی از لحاظ دروس خوانده شده و آمادگی برای حضور در سر جلسه کنکور خواهند داشت و در سال کنکور می توانند به آسانی دروس خوانده شده پایه های  یازدهم و قبل تر را مرور کنند پس به دانش آموزان سال یازدهم در تمامی رشته ی نظری از جمله رشته ریاضی توصیه می گردد که از هم اکنون مطالعه دروس کنکوری خود را شروع نمایند و علاوه بر خواندن دروس برای امتحان یازدهم در تمامی درس ها همانند امتحان حسابان یازدهم خود را برای کنکور سراسری ریاضی نیز آماده کنند . بهترین منابع سال یازدهم ریاضی کلیک نمایید .

 

 

 

منبع:درسنامه و تست فصل اول حسابان یازدهم ( استاد امیدوار )




:: برچسب‌ها: آموزش فصل اول حسابان یازدهم , تست فصل اول حسابان یازدهم , جزوه حسابان یازدهم ,درسنامه حسابان یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: